odborné předměty – obor IT / Dlouhodobé maturitní práce – témata (obor IT) – 2017/18

1) Návrh systémů a aplikací

2) Vývoj webové aplikace
– Webová aplikace „TeamManager“ [horinja14, Ing. Přemysl Vaculík]
– DocMe! [kocvaja14, Ing. Přemysl Vaculík]
– Webová aplikace pro generování týmu v rámci World of Warcraft [merxbiv14, Ing. Přemysl Vaculík]
– Webový notifikační systém [pilarda14, Ing. Přemysl Vaculík]
– Webová aplikace pro komunikaci klanů [sevcima14, Ing. Přemysl Vaculík]
– Webová aplikace pro využití RIOT API [staneja14, Ing. Přemysl Vaculík]
– Webová aplikace propojující mediální servery [sulcad14, Ing. Přemysl Vaculík]
– EasyCRM [olzbda13it, Martin Sedláček]
– League of Cards [hrubysi14, Petr Procházka]

3) Vývoj aplikace pro mobilní platformy
– Aplikace pro sportovní statistiky [brebulu14, Ing. Jiří Šilhán]
– RobCon [bednaja14, Ing. Jiří Šilhán]
– GymLab [bastlma14, David Malý]
– MultiQuiz [halaja14, David Malý]
– ChordShape [chaluto14, David Malý]
– Curator [moudrmi14, David Malý]
– Medin [reberro14, David Malý]
– Konferenční aplikace [stancst14, David Malý]
– Výukové kurzy [zborima14, David Malý]
– Univerzální mobilní aplikace pro management libovolného drobného
podnikání v oblasti sdílené ekonomiky či e-komerce [Jaroslav Burdys]

4) Vývojové nástroje a frameworky

5) Vývoj aplikace pro desktopové systémy
– Systém pro knihovny [zatlomi14, David Malý]
– Room Designer [hochzd13it, Martin Sedláček]
– Aplikace pro správu SSL certifikátů a certifikačních autorit [Petr Procházka]
– Pomocná aplikace pro obchodování s kryptoměnami [Jaroslav Burdys]

6) Vývoj aplikace pro serverové systémy
– auto-konfigurační nástroj pro firewall [Petr Procházka]
– webová aplikace pro správu virtualizace [Petr Procházka]
– webová aplikace pro správu LDAP [Petr Procházka]

7) Vývoj herní aplikace
– Unity-chan Adventures [moravma14, Ing. Lukáš Klíma]
– Vývoj hry na Platformě Unity 3D [Jaroslav Burdys]
– herní aplikace Pacman [Mgr. Jiří Kohout]

8) Analýza jakosti systémů a aplikací

9) Bezpečnost v informačních technologiích
– aplikace pro symetrické šifrování [Ing. Jiří Šilhán]

10) Návrh grafiky a UX pro aplikace

11) Realizace 2D animace a grafiky

12) Realizace 3D modelů a animace
– Animace výměny displaye mobilního telefonu [smetato14, Ing. Jiří Šilhán]
– Accel World – Duel robotů [drecglu14, Ing. Lukáš Klíma]
– Historie lidstva v nízko-polygonálním stylu [pudaja14, Ing. Lukáš Klíma]
– Animace spojení kosmických lodí Apollo 18 a Sojuz [masape14, Ing. Lukáš Klíma]
– Model vesmírné lodi Millennium Falcon a vybraných interiérů [lupacja14, Mgr. Jan Vrzal]
– Výuková animace zapojení/krimpování kabelů způsob A,B v Cinema 4D [faltyto14, Ing. Jiří Šilhán]
– Jak šel čas [cernyma14, Martin Sedláček]
– Animace brzdné dráhy s využitím fyzikálních vlastností [doutnvo14, Martin Sedláček]
– Animovaný průřez benzínového a dieselového motoru [horejvi14, Martin Sedláček]
– Grafické znázornění Psychiatrické nemocnice Bohnice od počátku 20. století [jankoja14, Martin Sedláček]
– Animace sestavení LEGO modelu – Tower Bridge [masatda14, Martin Sedláček]
– 3D vizualizace tramjave T6 [povysda14, Martin Sedláček]
– Interaktivní VR 3D model dispozice SPŠ Na Proseku jako didaktická
pomůcka pro orientační seznámení žáků prvních ročníků s prostorami
školy [Jaroslav Burdys]
– zatahovací podvozek F4U Corsair – paralelogram (v Cinema 4D) [Mgr. Jiří Kohout]
– edukační model v rozšířené realitě [Mgr. Jan Vrzal]
– produktová vizualizace ve virtuální realitě [Mgr. Jan Vrzal]

13) Návrh a realizace multimediálních objektů
– Model tanku T72 ve virtuální realitě [zdychst14, Mgr. Jan Vrzal]

14) Návrh a realizace strojů a zařízení řízených pomocí mikrokontróleru

15) Návrh a realizace aplikace pomocí jednočipového počítače
– Měření teploty pomocí čidel [hubkato14, Petr Procházka]

16) Návrh počítačových sítí
– Simulační program pro návrh počítačové sítě [Ing. Klíma Lukáš]
– Konfigurační nástroj pro Cisco IOS [Ing. Klíma Lukáš]

17) Měření parametrů komunikačních sítí
– webové rozhraní pro monitoring s využitím protokolu SNMP [Petr Procházka]

18) Multimédia – video, zvuk, animace
– 3D objekt ve filmovém klipu (Adobe Effects a Cinema 4D) [Mgr. Jiří Kohout]
– výukové video – stavba PC včetně tvorby komponent [Mgr. Jiří Kohout]
– 3D model ve videu [Mgr. Jan Vrzal]



© 2013 - 2025, Střední průmyslová škola na Proseku.