odborné předměty – obor IT / Dlouhodobé maturitní práce – témata (obor IT)

1) Skript pro konfiguraci webserverů [Petr Procházka, picto11it]
2) Webové rozhraní pro správu virtualizace [Petr Procházka, vambda11it]
3) Webové rozhraní pro správu NAS serverů [Petr Procházka, waltodo11it]
4) Webová aplikace pro e-learning [Petr Procházka, hronon11it]
5) Webové rozhraní pro správu a instalaci programů [Petr Procházka, fersma11it]
6) Webová aplikace pro práci s rozvrhy [Petr Procházka/Ing. Přemysl Vaculík, eisead11it]
7) Instalátor aplikací – GINA [Procházka Petr, klimlu11it]
8) Webová aplikace – procvičování k maturitě [Ing. Přemysl Vaculík, pastvl11it]
9) Mobilní aplikace pro Android – Záruční listy [Ing. Přemysl Vaculík, malyda11it]
10) Online hudební produkce (DAW) [Ing. Přemysl Vaculík, beznda11it]
11) Vytvoření aplikace pro management, cloudové uložení a sdílení poznámek jako studie odlišného přístupu při vývoji klasické a webové aplikace [Jaroslav Burdys, marofr11it]
12) Logická počítačová hra jako studie programování interaktivní 3D grafické aplikace [Jaroslav Burdys, chudda11it]
13) Počítačová hra ve stylu Visual Novel jako pomůcka protidrogové prevence na SŠ [Jaroslav Burdys, kadlro11it]
14) Fuknční model automatizované technologické linky pro přípravu výrobků [Ing. Jaroslav Bušek, spitji11it]
15) Animace vzdušného souboje letadel spolu s modelem letiště [Mgr. Jan Vrzal, hornvl11it]
16) Animace pohybu šestinohého robota pomocí Xpressa v Cinema4D [Mgr. Jan Vrzal, novoda11it]
17) Realistický model letadla Grumman G-44 Widgeon s animací funkčních prvků [Mgr. Jan Vrzal, novaad11it]
18) Animace stárnutí postavy vedoucí [Mgr. Jan Vrzal, malada11it]
19) Propojení modelování v Cinema 4D a rozšířené reality pro účely výuky hardware vedoucí [Mgr. Jan Vrzal, celito11it]
20) Hodnocení jakosti – charakteristiky jakosti ,,použitelnost, funkčnost a přenositelnost“ aplikací Adobe Phostoshop CS, GIMP a Corel Photo Paint [Ing. Jiří Šilhán, kladja11it]
21) Návrh IS Počítačové pohotovosti – OMT a UML (pomocí metodiky BORM) [Ing. Jiří Šilhán, hrusad11it]
22) Návrh IS školy – OMT a UML (pomocí metodiky BORM) [Ing. Jiří Šilhán, haspjo11it]
23) Lokace mobilního zařízení [Ing. Jiří Šilhán, barton11it]
24) Interní komunikační systém [Ing. Jiří Šilhán, hancpe11it]
25) Autokonfigurační firewall [Procházka Petr]
26) Aplikace pro monitorování s využitím protokolu SNMP [Petr Procházka/bc. Lukáš Klíma]
27) Webové rozhraní pro webmail a konfiguraci poštovního server s antispamovým filtrem [Petr Procházka]
28) Webové rozhraní pro verzovací systém git a instalační skript [Petr Procházka]
29) Návrh alternativního launcheru pro Android [Petr Procházka]
30) Aplikace pro správu SSL certifikátů a certifikačních autorit [Petr Procházka]
31) Webová aplikace pro správu LDAP databáze (openldap) [Petr Procházka]
32) Aplikace pro symetrické šifrování [Ing. Šilhán Jiří]
33) Aplikace „Sniffer“ pro správce sítě [Ing. Šilhán Jiří]
34) Návrh IS Product Lifecycle Management – OMT a UML [Ing. Šilhán Jiří]
35) Mobilní aplikace pro pohostinství [Ing. Šilhán Jiří/Ing. Přemysl Vaculík]
36) Vizualizace vybraných algoritmů třídění [Mgr. Hodal Jiří]
37) Návrh a realizace grafického výukového editoru pro analytickou geometrii v rovině (pro OS GNU/Linux) [Mgr. Hodal Jiří]
38) Specializovaný školní matematický kalkulátor se zobrazením postupu výpočtu (v jazyce Python 3) [Mgr. Hodal Jiří]
39) Nástroj pro správu linuxové učebny [Mgr. Hodal Jiří]
40) Azimutální scan WiFi AP [Ing. Jakeš Jiří]
41) Sylabus html dokumentu na bázi frekvenčního slovníku [Ing. Jakeš Jiří]
42) Návrh aplikace pro „Jednoslovní čtení“ [Ing. Jiří Jakeš]
43) Mobilní aplikace Ber Léky pro systém Android [Ing. Přemysl Vaculík]
44) Multiplatformní aplikace (HTML5, Cordova) pro IS [Vaculík]
45) Komplexní produktová vizualizace s animací v C4D [Vrzal]
46) Studie animace postav pomocí kostry a Xpressa v C4D [Vrzal]
47) 3D objekt ve videu, srovnání C4D a After Effects [Vrzal]
48) Studentský www portál [Ing. Přemysl Vaculík]
49) Sdílená webová nástěnka [Procházka Petr/Ing. Přemysl Vaculík]
50) Vytvoření aplikace pro management, cloudové uložení a sdílení fitness aktivit, s kontrolou příjmu a výdeje kalorií. [Jaroslav Burdys]
51) Vytvoření webové aplikace pro ztvárnění grafů průběhu zadaných funkcí jako pomůcky při výuce matematiky na SŠ [Jaroslav Burdys]
52) Vývoj 3D hry na platformě Unity3D [Jaroslav Burdys]
53) Vytvoření textového editoru pro kódování s barevným zvýrazněním syntaktických prvků jazyka [Jaroslav Burdys]
54) Vytvoření e-learningové aplikace pro sestaveni PC (flash) [bc. Lukáš Klíma]
55) Mobilní aplikace pro monitorování aktivity (rodičovský zámek) [bc. Lukáš Klíma]



© 2013 - 2017, Střední průmyslová škola na Proseku.